7 September 2007

Tech Ovin Del 1

Nu är jag hemma igen efter fyra hektiska dagar med mycket bilåkande och framförallt fullspäckade med får.

För min egen skull kommer jag dela upp mina upplevelser i separata inlägg. Ett skulle bli alldeles för långt.
Lovade innan jag åkte att det skulle komma ett inlägg i tisdags men det fanns tyvärr ingen tid till det.

Tech Ovin gav mig flera nya och värdefulla kontakter, samt ett återseende från lantbruksmässan i Paris. Mer detaljerad information följer i kommande inlägg.

Hade tyvärr den där nedriga Murphy som klängde sig fast på min rygg, ni vet han med den där lagen när det flesta går på tok. Fast riktigt sant är inte det, för det var många bra stunder också.
Men kontokortsproblem, inga pengar på min schweiziska mobil, två nära soppatorskar och flertalet felåkningar gjorde att humöret pendlade lite upp och ner. Tack vare många hjälpsamma personer omkring mig, så löste sig allt ändå, men oj vad hopplöst det kan bli ibland, speciellt på grund av kulturskillnader.

No comments: