28 August 2007

Fler nya länkar


Jag hoppas att det inte blir tjatigt med mina nya-länkar-inlägg.
Har valt att inte ha olika färger på besökta länkar, eftersom det såg rörigt ut och tyckte därför att det kunde vara ett bra alternativ, att meddela när nya länkar tillkommer, på så vis blir det lättare för dig att hitta sidor som du ännu inte har besökt.

Garnstudio. Many languages.
Louët. English.
Ashford. English.

Eftersom besökare från andra länder har börjat hitta min blogg, kommer jag ändra länkinformationen till engelska. Det dröjer dock ett tag innan jag byter språk i inläggen.

Kommer förmodligen att börja sortera länkarna efter innehåll, alla ull relaterade länkar samlade på ett ställe och alla magasin/tidningar på ett annat etc.

Jag ska bara hitta inspirationen eftersom det kommer ta lite tid...

No comments: